Producenci

Zwroty i reklamacje

Zwroty towaru – odstąpienie od umowy

Konsument oraz przedsiębiorca jednoosobowych działalności gospodarczych (tylko w przypadku takich zakupów, które nie będą związane z ich zawodową działalnością) może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres Mazur s.c., ul. Wodzisławska 79A, 44-325 Mszana, tel. 783 909 393, adres email emajster@mazur-sc.pl

Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na KOSZT WŁASNY na adres:  

MAZUR

ul. Wodzisławska 79A

44-325 Mszana

Firma Mazur w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu.

Jeżeli towar spełnia wymienione wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej w ciągu 14 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta.

W przypadku zamówienia na paragon, przy zwrocie towaru OBOWIĄZKOWO musi być dołączony dowód zakupu ( może być kopia ).

 

Więcej w regulaminie na stronieKLIKNIJ TUTAJ

Wzór odstąpienia od umowy: KLIKNIJ TUTAJ 

 

 

Gwarancje

Sprzedawca gwarantuje najwyższą jakość towaru - wszystkie towary są produktami nowymi oraz oryginalnymi.

W przypadku wykrycia przez Kupujacego wady towaru stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego o rękojmi za wady (art. 556-576). Sklep przyjmuje i załatwia reklamację dotyczącą towaru, w terminie miesiąca od dnia wykrycia wady przez Kupującego i dostarczenia produktu do sklepu.

Dowód zakupu Do każdego zakupionego w firmie MAZUR s.c. produktu dołączona jest faktura imienna, paragon fiskalny lub faktura VAT.

 

Wydanie towaru

Chwilą wydania towaru jest moment powierzenia towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju (art. 544 § 1 kodeksu cywilnego). W przypadku naszego sklepu jest to firma kurierska w zależności od dokonanego przez Państwa wyboru. Wysyłając towar do Państwa MAZUR s.c. zapewni sposób opakowania i przewozu odpowiadający właściwościom rzeczy w szczególności jej nienaruszalność (zgodnie z art. 545 § 1 kodeksu cywilnego). W przypadku zaginięcia przesyłki możliwe jest złożenie reklamacji przez firmę MAZUR s.c. w centrali firmy kurierskiej. 

Firma Kurierska ma 30 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, dopiero po tym terminie będą zwracane pieniądze za zaginione przesyłki Kupującym. Każda paczka wysyłana do klienta standardowo jest ubezpieczona na kwotę 5 tysięcy zł.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl